Dag 14, Sockerfritt November

Snart har halva November gått. Min sockerfria månad.
Det har funnits massor av frestelser. Vissa har varit svårare att stå emot än andra. Men över lag har det gått hut bra som helst att motstå frestelsen och jobba bort suget.
Det får mig också att inse att människan verkligen använder mat godis och bakverk som belöning. Så har jag också gjort hela mitt liv.

Veckan har varit helt fullproppad av olika aktiviteter så jag har mest uppdaterat mat och motion och dessutom en dag sent, som idag.

Dagens mat
Frukost – turkisk yoghurt, grädde, hallon, granola

Lunch – matlåda: ugnsstekt falukorv, grönsaker

Middag – grillad entrecote, vitlökssmör, avokadocreme och sallad med chèvre.

IMG_4568.JPG

Movement
* Promenad till jobbet, 2,4 km
* Mint 10000 steg varje dag. Uppnått